Werkwijze kassadienst
- De kassadienst is bedoeld om te voorkomen dat er ongewenste personen binnen komen en kan controleren of de gasten lid van de vereniging zijn. Een ledenlijst zit in de map in het krat. Komt iemand je niet bekend voor, dan is het goed om even te controleren op lidmaatschap.
- Graag even tellen en noteren hoeveel gasten het zwemuur bezoeken. Geef het aantal bezoekers door aan het zwembadpersoneel, dit wordt doorgegeven aan de gemeente voor statistiek.
- Tip: ben je de tel kwijt dan kun je eventueel de schoenparen in de kleedkamers tellen.
- Introducees zijn tweemaal welkom zonder lidmaatschap. Toegang bedraagt € 2,50, hiervoor wordt een formulier ingevuld met de gegevens van deze persoon, de penningmeester stuurt daarna een ‘Tikkie’.
- Tip: Handel dit met de introducee af als alle leden al naar binnen zijn. Je hebt dat wat meer tijd om aandacht te geven aan deze persoon.
- De kassadienst is bedoeld om te voorkomen dat er ongewenste personen binnen komen en kan controleren of de gasten lid van de vereniging zijn. Een ledenlijst zit in de map in het krat. Komt iemand je niet bekend voor, dan is het goed om even te controleren op lidmaatschap.
Graag even tellen en noteren hoeveel gasten het zwemuur bezoeken, tip: ben je de tel kwijt dan kun je eventueel de schoenparen tellen in de kleedkamers.
Geef het aantal mensen dat nu binnen is door aan het zwembadpersoneel. - Introducees zijn tweemaal welkom zonder lidmaatschap. Toegang bedraagt € 2,50, hiervoor wordt een formulier ingevuld met de gegevens van deze persoon, de penningmeester stuurt daarna een ‘Tikkie’. Tip: Handel dit af als alle leden al naar binnen zijn. Je hebt dan wat meer tijd om aandacht te geven aan deze persoon.
- Aan het begin van het seizoen wordt een rooster gemaakt. Graag bij verhindering de dienst ruilen, dit kan in de kassa-app.
- Door een bestuurslid wordt het z.g.n. kassakrat neergezet met de benodigdheden voor de dienst, zoals de map met een ledenlijst en ’tikkie’-formulieren.
- Je kunt een stoel uit de wachtruimte pakken zodat je een zitplek hebt tijdens de kassadienst.
- Om 17.10uur is iedereen wel binnen, dan graag de stoel terugzetten en de toegangsdeur dichtdoen.
Je kunt nu lekker zelf gaan zwemmen.
Rooster
KASSADIENSTEN TWEEDE HELFT SEIZOEN 2024-2025
4 jan 2025 | Rinnie Bokkers | 06 40659534 |
11 jan 2025 | Mirjam | 06 18145094 |
18 jan 2025 | Louise | 06 22964138 |
25 jan 2025 | Bert Buisman | 0595 442542 |
1 feb 2025 | Aaldrik Boneschansker | 06 29216751 |
8 feb 2025 | Annie Boneschansker | 06 29216751 |
15 feb 2025 | Ans Annen | 06 18482850 |
22 feb 2025 | Rinnie Bokkers | 06 40659534 |
1 mrt 2025 | Mirjam | 06 18145094 |
8 mrt 2025 | Louise | 06 22964138 |
22 mrt 2025 | Bert Buisman | 0595 442542 |
29 mrt 2025 | Aaldrik Boneschansker | 06 29216751 |
5 apr 2025 | Annie Boneschansker | 06 29216751 |
12 april 2025 | Ans Annen | 06 18482850 |